lørdag den 8. december 2012

8.December


25 år.

Det er et layout som jeg lavede, da vi var til sommerhusscrap i november.
Vi var der i 4 dage, så der blev lavet lidt, det hele gik ikke op i mad og drikke:)

Billede er fra da jeg var 25 år, så det er nogle år siden.
Jeg sejlede hos DFDS, den gang. 


 Og igen har jeg brugt mit ynglingspapir Graphic 45 A Ladies Diary. + lidt Prima.



Her skal der bages jødekager og pebernødder i dag.

Det lyder til at vi får en masse sne i morgen. Håber det ikke, da jeg skal til Hvidover og hente et nyt hæve sænkebord til mit scrapværelse. 


Rigtig god weekend.

Jette

14 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Det er et lækkert layout med søde detaljer. Det kan da ikke være længe siden ; )
God weekend.

Rysse sagde ...

Super flot LO. Mange fine detaljer.

Synnøve Dyhring sagde ...

Kjempefin LO,herlige farger og pynta så flott.Likte så godt den sommerfuglen,ha en fin helg.
Klem Synnøve

Lisa Rasmussen sagde ...

Meget lækkert layout med mange fine
detaljer!
Ja, det papir er bare såååå lækkert.
God fornøjelse med bagningen ;O)

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Det er så smukt et layout med alle de fine detaljer og glimmer.
Ønsker dig en rigtig god 8. december

Gitte sagde ...

Super skønt layout.

calmlund sagde ...

Rigtig flot LO. Elsker den sommerfugl og dine små detaljer.

Annette / aka sagde ...

Hvor er det et flot layout, og med så mange smukke detaljer. Vildt meget du kan få plads til.
Lækkert papir du har brugt, og så er billedet jo sjovt ....Jeg husker godt de enorme briller vi brugte for lang tid siden.
God tur i morgen.....i forhåbentlig godt føre.

Pia sagde ...

super flot jette og jeg er også vild med den serie papirer, flot dekoreret med mange flotte detaljer. Nej det lyder ikke så godt med snestorm vi kan krydse fingre for at de fejlvurdere og vi får høj sol og ingen sne

Netti sagde ...

Det er et virkelig flot layout du har lavet! :) Hm nu så jeg godt billederne på facebook fra den tur i sommerhus, så godt at der også kom bevis på at i lavede noget andet end at drikke og spise og drikke :))

Rigtig god weekend til dig :)

Anne Bente sagde ...

ejjj hvor er det bare super flot,
rigtig god 8 dec.
knusss♥

lam sagde ...

utroligt smukt og elegant layout fyldt med søde detaljer

Signe Bendorff sagde ...

Sikke et smukt LO. Virkelig flot. Tjo, sne blev det til. Ihvertfald her i jylland ;) Glæder mig til det bliver lyst, så man rigtig kan se hvor meget der er kommet... God søndag

Charlotte Ravn sagde ...

Det er bare så fantastisk smukt det layout, med super lækre detaljer, du er simpelthen så dygtig fru Worm! Næste år må du hellere komme herover på weekend i december, så vil jeg sætte dig til at lave nogle juledekorationer til mig, for det er du jo også helt fantastisk dygtig til! ;)
Hils familien mange gange og rigtig god advents søndag! Knus