torsdag den 6. december 2012

6. December.

Et ældre layout.

Jeg tro sørme jeg har fået lagt mere på min blog, de sidste 6 dage, end jeg har fået hele det sidste år.
Her i dag hos mig står den på rengøring, jobsamtaler og en masse praktisk.
Jeg fik købt nogle julegaver i går. Så helt bagefter er jeg ikke mere. :)

Det her layout har jeg lavet for et stykke tid siden.
Det er af min mor i 1961, da hun var en ung kvinde.
Jeg mistede hende desværre tidlig hun blev kun 52 år.


Jeg har brugt Prima, Glimmermist, Dusty Attic.


Jeg nåede desværre ikke rundt til jer alle samen de sidste par dage.
Prøver på det i aften.

Rigtig god dag til jer alle.

14 kommentarer:

Lisa Rasmussen sagde ...

Fortsæt du bare med den gode stime,
Jette, det er altid dejligt at se nyt
fra dig!
Fantastisk layout med fede detaljer ;O)

calmlund sagde ...

FLOT FLOT LO.

Pia sagde ...

super smukt lo med fine detaljer og som Lisa siger fortsæt du bare dejligt at se dine kreationer

Karina Beck sagde ...

Det er et rigtig flot layout. Fortsæt du bare blogningen.

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Hvor er det et fantastisk smukt layout... er vild med din opsætning og den flotte blomster cluster.
Ha en god 6. december aften

Charlotte Ravn sagde ...

Hold da op, der sker da lige noget her! :) Skønt at se en masse af dine smukke kreationer...både dem af papir og også dem af gran m.m.
Fantastisk lækkert layout i dejlige farver!
Knus fra fru Ravn

lam sagde ...

hvor er det lækkert dit layout fyldt med søde detaljer.

Anne Bente sagde ...

total lækker, med skønne detaljer

rigtig god 6 december til dig,
knusss

Signe Bendorff sagde ...

Sikke et dejligt LO.. Kender godt det emd at miste sin mor i en tidelig alder. Men det er dejligt at have minderne ;) God torsdag...

Olivia sagde ...

Super flot LO du har lavet Jette, men det plejer du jo også ;-)

Grete sagde ...

Super lækker LO, jeg er vild med dit fine pynt, og de afdæmpede farver.
Ja det kan være svært at nå det hele i denne tid, og der er jo mange som blogger hver dag, som vi gerne vil nå at følge.
God dag til dig.

Karin sagde ...

Flot LO Jette :) er vild med farverne!

Dorthe sagde ...

Vildt smukt LO! Superlækre farver og masser af fede detaljer.
Godt du er kommet i gang med at blogge så vi andre kan blive inspireret af dine flotte ting.
God 7. dec.

Eva (Fister) sagde ...

Rigtig lækkert layout.