mandag den 3. december 2012

3. December


Scrapværelse  der er rodet.

Det kunne være jeg skulle se at få ryddet op i mit rod, så jeg igen for lyst til at lave noget.
Døren bliver bare åbnet og noget nyt ind, til alt det andet rod.
Så det må være billede før……………….. også må vi håber der kommer nogle efter også.






 Jeg har lavet nogle kalenderlys til Christina og en vores hjælper.
I skal nok blive træt af at se alle mine juledekorationer, jeg har lavet nogle stykker J


Rigtig god aften.
Jette

10 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

Du ved rod hører kreative sjæle til :)

Rigtig god 3 december.
knusss

Synnøve Dyhring sagde ...

Kjempefin lys dekorasjon,hobbyrom skal være uryddige.Klem Synnøve

Karina Beck sagde ...

Jeg synes at det er et lækkert scraprum, du har. Med rod også ; )

Majken Priess Thomsen sagde ...

Rod er godt..
Man ved hvor tingene er og når det er er ryddet op, så gør man ikke :P Jeg har bare kommet til at slæbe det hele med ned i stuen :P Min kæreste er ikke glad, men der er så koldt ovenpå i mit også rodede scraphjørne. Plus jeg kan ikke se julekalender ovenpå!
God 3. december.
Ps. fiiiiiin dekoration.

Pia sagde ...

det ser da ikke slemt ud, lækkert rum du har og fin dekoration, dejligt at se dig på bloggen her i julen
knus Pia

Annette sagde ...

Jeg syntes det er et rigtig fint scrap værelse du har, men du har ret, det kan jo blive så slemt at man bliver nød til at rydde op:-) det kender jeg godt, flot dekoration du har lavet.

Signe Bendorff sagde ...

Det er sjovt som sådan en scrapplads har det med at blive rodet... og rodet gavner jo ikke ligefrem kreativiteteten ;)Glæder mig til at se efterbilledet ;)

Netti sagde ...

Hvor er den dekoration flot!
Jeg er da glad for at se at jeg ikke er den eneste der roder på mit scrapværelse. Jeg kalder det min kreative brainstorm ;)

Fortsat rigtig god 3. december :)

Karin sagde ...

Hvis du kalder det for rod, så ved jeg ikke hvad mit er ;) Endnu en flot dekoration!

Dorthe sagde ...

Dit rum ser da dejligt kreativt ud - men jeg kender godt det der med oprydning og sortering. Mit trænger hele tiden.
Dine juledekorationer er super flotte - lad os bare se mange af dem.