torsdag den 3. november 2011

Heidi og jeg i LA.

 
Posted by Picasa
Dette billede er fra da jeg var i Los Angeles med Heidi til CHA messe. Vi måtte også en tur til Santa Monica Beach , her er vi ude på Santa Monica pier .
Rammen har jeg lavet med Rangers Utte. Og med Alcohol ink, Stickles.
Glimmermist har jeg brugt til blomsterne.
. Jeg skal til Scrap-A-mania i weekend.
 Skal bo hos Majer, samme med fru Ravn og Fru Jensen.
 Vi mødes allerede fredag, hvor vi skal ud at spise. Det plejer aldrig at være kedeligt :)
 Ses vi !
 God weekend.

12 kommentarer:

Charlotte Ravn sagde ...

Nøjh hvor er det bare et lækkert LO Jette! Super flotte detaljer!
Uh jeg glæder mig til at se dig og de andre tøzer i morgen og nej det plejer ikke være kedeligt! hihi SES

Gitte sagde ...

Super flot lay out med mange spændende detaljer. God fornøjelse med scrap i weekenden

Majer sagde ...

Jaaah nu er det jo lige i morgen, vi ses :-)

Rigtig flot LO du har lavet... var vist sammen med dig, da det blev startet op :-)

LindaS sagde ...

Wow fantastiske farver og super distressing. You rock.

Gitte sagde ...

Wow sikke et flot layout.

~Marlene Krogh~ sagde ...

Wow, hvor er det bare flot !!! Elsker blå og brun sammen ♥

Jytte sagde ...

iiihh, hvor et lækkert LO i smukke farver .. det blå og det brune klær hinanden så flot !!

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Hvor er det smukt... super flot med rammen og en rigtig flot blomster cluster.

God weekend!!!

Pia sagde ...

wow jette hvor er det et rålækkert layout fyldt med skønne farver og detaljer. Vi ses til scrap a mania

Gitte sagde ...

Waouw hvor er det et lækkert LO. Vild med detaljerne og farverne. :)
Du må ha' en skøn uge

Birgit Koopsen sagde ...

Hi Jette, so glad you picked up being creative again and posting on your blog! I hope you will enjoy it for a long time!

MontanA sagde ...

Stunning card!