mandag den 7. april 2008

Ryslinge Convention

Vores dreng blev udskrevet i går for hospitalet, dejligt, så nu går vi har hjemme,
hvor han gerne skulle komme til kræfterne igen.

Jeg fik en fridag i lørdags, hvor min datter Christina hentede mig på hospitalet kl. 7, vi kørte til Ryslinge Convention. Det er anden gang vi er der.

Maria og Sally fik jeg talt en del med. det er altid hyggelig. Jeg havde mest lyst til bare at gå stille og roligt rundt og se hvad alle andre lavede. Jeg fik også købt en del. Det er jo altid dejligt at få noget nyt med hjem.

Jeg fik også næste lavet 2 Loer.

Jeg var også på kursus i værtindegaver med Anne.

Christina satte mig af på hospitalet kl. 21.15 efter en lang dag, men dejlig dag.

4 kommentarer:

Anne Thormose sagde ...

Dejligt at sønnike er blevet udskrevet. Det er aldrig rart, når de små pus er væk hjemmefra og slet ikke på hospitalet.
Tak for god ro og orden på værtindegavekurset. ;o)

lam sagde ...

dejligt at høre at din søn har det bedre og er blevet udskrevet. Lyder til du havde en god dag i det fynske

Maria sagde ...

Hej Jette
Godt at høre at Mike er kommet hjem igen, så I kan få hverdagen til at fungere lidt mere normalt igen.
Tjek Anne Bentes blog - der venter en overraskelse, hvis du ikke allerede har set det.
Jeg er blevet sygemeldt, men det må du høre om en anden dag. Skal selv lige have styr på det.
Knus

Kirsten sagde ...

Svar på spørgsmålet på min blog:

Hej Jette.
"Meget" er med fonten Round table, og "gabe over" er med fonten "Mango tango" og er standset ud på big shot'ten.
Jeg har mattet bogstaverne.
"at" er bogstavstickers, som hører til hundeserien.